Vaša preporučena dnevna količina za opuštanje

Stres je prokletstvo življenja u modernim vremenima. Svatko pati od stresa. A stres koji trpimo uzima težak danak na naša tijela, emocije i umove.

Osjećajući se pod stresom, iscrpljeni umorom ili jednostavno imate jadan dan, najbolje je opustiti se.

Gledanje televizije za neke može biti oblik opuštanja, ali nije preporučena metoda od strane stručnjaka. Kada gledamo TV bombardirani smo reklamama, oglasima, zvukovima i slikama. Kako onda postići opuštanje? Ako postoje tisuće načina na koje možemo biti pod stresom, jedan od njih je nepoštivanje rokova, postoji i mnogo načina na koje se možemo opustiti.

U nedavnim studijama, stručnjaci su utvrdili da su bolesti srca povezane s ljutnjom, a razdražljivost s mentalnim stresom. Previše stresa može dovesti do ili uzrokovati srčani udar. Opuštanje dobiva dodatnu važnost u svjetlu ovog pitanja. Upravljanje vašom ljutnjom i stavom važno je za zdravlje srca, a opuštanje vam može pomoći u upravljanju stresom.

Jedan od načina opuštanja je transcendentalna meditacija. Nedavne studije su također pokazale da ova metoda može smanjiti začepljenje arterija, što je glavni uzrok srčanog i moždanog udara. Ljudi prakticiraju transcendentalnu meditaciju ponavljajući izgovarajući umirujuće zvukove dok meditiraju, to je za postizanje potpunog opuštanja. Istraživači su otkrili da su praktičari transcendentalne meditacije značajno smanjili debljinu arterijske stijenke u usporedbi s onima koji nisu prakticirali transcendentalnu meditaciju.

Druga studija o drugoj metodi opuštanja, akupunkturi, čini se da smanjuje visoki krvni tlak pokretanjem nekoliko tjelesnih funkcija mozga da oslobađa kemijske spojeve poznate kao endorfini. Endorfin pomaže opustiti mišiće, ublažiti paniku, smanjiti bol i anksioznost.

Joga je također još jedna metoda za opuštanje i također može imati slične učinke poput akupunkture. U drugom istraživanju, sudionici su bili podvrgnuti nekoliko minuta mentalnog stresa. Zatim su bili podvrgnuti raznim tehnikama opuštanja, poput slušanja zvukova prirode ili klasične glazbe. Samo oni koji su se bavili jogom značajno su smanjili vrijeme potrebno da im se krvni tlak vrati u normalu. Joga je oblik progresivne relaksacije.

Disanje je jedna od najlakših metoda za opuštanje. Disanje utječe na gotovo sve naše aspekte, utječe na naš um, naše raspoloženje i naše tijelo. Jednostavno se usredotočite na svoje disanje, nakon nekog vremena možete odmah osjetiti njegove učinke.

Postoji nekoliko tehnika disanja koje vam mogu pomoći u smanjenju stresa.

Još jedan jednostavan način za postizanje opuštanja je vježba. Ako se osjećate nadraženo, jednostavno pola sata vježbanja često će riješiti stvari. Iako je vježba izvrstan način za mršavljenje, ona vam ne pokazuje kako pravilno upravljati stresom. Vježbu također treba koristiti zajedno s drugim metodama vježbanja.

Jedan sjajan način opuštanja je masaža. Da biste se potpuno opustili, morate se potpuno prepustiti rukovanju i dodiru profesionalnog terapeuta.

Postoji nekoliko vrsta masaža koje također daju različite razine opuštanja.

Druga metoda opuštanja je Biofeedback. Uobičajeni program biofeedback-treninga uključuje 10-satne sesije koje su često u razmaku od jednog tjedna.

Hipnoza je jedna kontroverzna tehnika opuštanja. To je dobra alternativa za ljude koji misle da nemaju pojma kakav je osjećaj biti opušten. Također je dobra alternativa za osobe sa zdravstvenim problemima povezanim sa stresom.

Droge su ekstremna alternativa opuštanju. Ponekad nisu sigurne i nisu učinkovite kao ostale metode opuštanja. Ovu metodu koriste samo obučeni medicinski stručnjaci na svojim pacijentima.

Ove tehnike opuštanja samo su neki od načina na koje možete postići opuštanje. Drugi razlog zašto se trebamo opustiti, osim što snižavamo krvni tlak kod ljudi i smanjujemo šanse za moždani ili srčani udar, je taj što stres proizvodi hormone koji potiskuju imunološki sustav, opuštanje daje imunološkom sustavu vremena da se oporavi i pritom funkcionirati učinkovitije.

Opuštanje smanjuje aktivnosti unutar limbičkog sustava mozga; ovo je emocionalni centar našeg mozga.

Nadalje, mozak ima periodičnu potrebu za izraženijom aktivnošću na desnoj hemisferi. Opuštanje je jedan od načina da se to postigne.

Opuštanje zaista može biti od koristi kada se tehnika opuštanja redovito ugrađuje u vaš životni stil. Odaberite tehniku za koju vjerujete da možete redovito raditi.